сряда, 24 декември 2008 г.

Бойко започна да мечтае


Финасовата криза 1996 - 97 г. беше изкуствена
както и всички финасови кризи, но ограбването, вследствие кризата, бе напълно реално. Така че, и възстановяването, до описаното от теб ниво, не е било проблем. А и аз бях "на барикадите" 97-ма (на Черния Кос и на Владая), за да не помислите че съм предубеден антикостовист! Но аз бях и 13 г. политически затворник, съден съм шест пъти от ДС, а след това, бях активист за човешки права, – но Костов не отвори архива на ДС, нито пък ми разреши да си видя досието, макар че 1 месец стоях с плакат пред Народното събрание!?? А лидерите на СДС, се оказа, че са неразделна част от мутризацията на България, Зад която (зад които), естествено, стоят комунистите! А е много стар трик, един да ни се представя за "лошият" а друг за "добрият", – например: Виденов и Костов, но господарите и диригентите на положението, са скрити!

- За анонимен Иван Костов остави дълг 1 милиард нови лева , не намери 250 000 работни места, имаше безработица 18% и намали пенсиите три-четири пъти Искам да знам не миналото, а бъдащето, Не искам да слушам, че това правителство, не се справя, -защото намали безработицата от 18 на 5 %' данък доход от 32 ( при Костов) на 10 % СЕГА ; увеличи заплатите с 150%, пенсиите със 100 % НЕ ИСКАМММММ! МАМАМА АМАММАМА
Стига!!!! няма край, а животът не спира и мечтите къде остават ??!!
ДА СРАВНИМ МЕЧТИТЕ С КОЕТО НИ ПРЕДЛАААААГАТ, А НЕ ...
Един град от София до Пловдив, някой ден Кметски пророчества: Един град от София до Пловдив, някой ден Снимка: Булфото
„Ще стане един град от София до Пловдив един ден. Пазарджик е вече като предградие“.

Това обяви столичният кмет и лидер на ГЕРБ в ефира на bTV в отговор на тезата, че Цариградско шосе почва от центъра на столицата и завършва в кв „Тракия“ на Пловдив.
По думите му, най-важното за София, което се е случило през 2008-ма, е първата копка за метрото и Южната дъга на Околовръстното. Той уточни, че, „ако не бях показал характер и не бях съборил незаконните постройки по Околовръстното, нямаше да сме направили това".

За 2009 г. Борисов пожела на себе си на всички здраве, здраве, защото, занимавайки се с проблемите на Медицинския холдинг, разбрал колко е страшно да си болен“.
Хаиде, другите кандидати, казвайте, но не за след 50 години, а през 2009-а и целият ви мандат!

Няма коментари:

Публикуване на коментар